  • Data: 2006-06-10 21:41:14
    Temat: Re: kk citi i warunki przyznania
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > Za pakiet dostaje dodatkową kasę handlowiec :) Drugą szansę dostanie po 6
    > miesiącach.
    > W wielu przypadkach powody mogą być prozaiczne, np 2krotny brak możliwości
    > kontaktu telefonicznego z wnioskodawcą, nieraz księgowa nie chce potwierdzić
    > zaświadczenia o zarobkach. W citi wnioski wracają, jeżeli w niektórych
    > polach na wniosku są skreślenia.
    > Dobrze mieć rachunek osobisty w citi dłużej niż 6 m-cy, wpływy > 1850 zł
    > brutto. Niedobrze jak masz kredyt, linię debetową w citi.
    > Citi ma dziwną politykę. Kartę dostanie lekarz, nauczyciel, pracownik
> [...]

    Nie zgadzam sie z ta teoria. Ja otrzymalem karte tylko na podstawie
    zaswiadczenia o zarobkach. Nikt nie pytal mnie jakie mam limity na
    inych kartach i jakie debety w rachunkach. Pracuje w firmie , ktora
    zatr. ok. 10 os :). I co mnie mile zaskoczylo , zaproponowano mi karte
    dodatkowa dozywotnio bez oplat.

    pzdr.
    Wojtek