  • Data: 2010-10-01 07:26:29
    Temat: Re: kk - gdzie
    Od: gkafel <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 09:09, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed
    > jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z
    > niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy
    > wydatkow karta glowna i dodatkowa.

    Jesli chodzi o obsluge klienta (w tym w reakcja na reklamacje) to z
    doswiadczenia zgadzam sie co do propozycji Citi.
    Poza tym, bezplatnosc chyba ostatnio dalo sie zalatwic przez zalozenie
    u nich konta. Jesli sie tego nie chce robic, to tak jak wspomnial
    przedmowca - nalezy od czasu do czasu z nimi ponegocjowac.

    Br,
    gk