eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikk - gdzieRe: kk - gdzie
  • Data: 2010-10-01 07:53:24
    Temat: Re: kk - gdzie
    Od: gkafel <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne

    > KIS z opena
    >

    Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.
    Ma za to pewno inne zalety.
    Kiedys chcialem zamknac rachunek ich karty w regulaminowym terminie 30
    dni, po miesiacu wystapilem o zaswiadczenie o jej zamknieciu (50 pln)
    i dostalem pismo w ktorym bylo napisane, ze konto zostanie zamkniete
    ale dopiero za kolejne poltora miesiaca... Open tlumaczyl ze sie nie
    da szybciej, system informatyczny nie pozwala, procedury wewnetrzne...
    A mnie zalezalo na czasie - bo wstrzymywalo uruchomienie kredytu
    hipotecznego...
    Sporo nerwow kosztuja takie sytuacje. Udalo sie dopiero po pisemnej
    reklamacji (zredagowanej z pomoca rzecznika praw konsumentow). Zero
    przeprosin ze strony Opena.

    Br,
    gk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1