  • Data: 2007-01-07 13:17:18
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: "marcin" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > I co sie dziwisz ? Umowe zlecenie rozwiazuje sie z dnia na dzien.
    > Pojecie "na czas nieokreslony" jest wiec tutaj wybitnie komiczne.

    Umowa-zlecenie - umowie zlecenie jest nierówna, bo jest to umowa cywilno-
    prawna i mozna tam wszystko zamiescic co jest zgodne z KC

    I w umowie mam zapisane : czas w jakim pracuje, mam również terminy
    wypowiedzenia, i to ze jest na czas nieokreslony

    > Kobieta miala racje.

    > I slusznie, bo pracownikow powinno sie zatrudniac na umowe o prace, a
    > nie na umowy cywilno-prawne.

    Mi to nie robi róznicy

    > Tak ci sie tylko wydaje, polecam poczytac sobie o umowach o prace i
    > umowach cywilno prawnych, bo kiedys obudzisz sie z reka w nocniku.
    > Zostaniesz zwolniony i pewnie bardzo sie zdziwisz jak nie dostaniesz
    > zasilku albo jakichs innych swiadczen (renta na ten przyklad, jak cos
    > sobie zrobisz w pracy). Do stazu pracy tez sie umowa zlecenia nie liczy,
    > wiec roznica jest jednak spora.

    Wiem czym sie róznia te umowy.

    Zasiłek dostane
    Składka chorobwa , zdrowotna jest odprowadzana wiec jestem ubezpieczony
    Składka emerytalna jest odprowadzana
    Składka rentowa jest odprowadzana
    Składka wypadkowa jest odprowadzana
    Składka na Fundusz pracy jest odprowadzana
    Składka na FGŚP tez jest odprowadzana
    Podatek też !!!

    Tak jak pissałem nie robi mi to różnicy a zwolniony z dnia na dzien nie
    zostane bo w umowie mam zapisane w jakich okolicznosciach moge zostac
    zwolniony i mam termin WYPOWIEDZENIA. Jedynie co to nie dostane odprawy.

    Poza tym jak poszedłem do PKOBP SA to na samą nazwę firmy w jakiej pracuje i
    na jakim stanowisku dostałem KK bez zaswidczeń. Pan doradca zapytał mnie
    tylko jak długo tam pracuje.