  • Data: 2007-01-07 16:56:31
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "robbi" <r...@n...com> wrote in message
    news:enr7p0$k39$1@news.onet.pl...

    > Poniewaz skladki zus sa placone zarowno przez pracodawce jak i przez
    > pracownika. Wiec pracodawca Marcina wykombinowal metode nieplacenia swojej
    > czesci.

    Nic nie wykombinował.
    Bo wystarczyło ustalic niższą płacę brutto, tak aby część pracownika i
    pracodawcy równała się stawce brutto, która jest w tej chwili.

    Jedyna różnica to taka, że osoba pracująca na umowę zlecenie nie jest
    pracownikiem, więc nie obowiazuja ją, a ni pracodawcy zapisy kodeksu pracy.
    Nie ma urlopów, nie ma zwolnien lekarskich, nie ma odpraw, nie ma
    wypowiedzenia, nie ma ustalonych godzin pracy.
    Wszystko odbywa się na krzywy ryj, a w zasadzie na łasce firmy.
    W każdej chwili łaska może się skończyć.
    Z drugiej strony naprawde się dziwię, bo taka umowa zlecenie jest ewidentna
    umową o pracę i każdy sąd pracy to przyzna.
    Firma ponosi ryzyko, a totalnie nic z tego nie ma.