  • Data: 2007-01-08 00:10:23
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Nic nie wykombinował.

    Uzylem tego slowa w sensie "wykombinowal wzgledem pracownika".
    Po prostu robi go w jajo i tyle.
    Na miejscu Marcina zarejestrowalbym DS - wyszloby korzystniej IMHO.

    > Bo wystarczyło ustalic niższą płacę brutto, tak aby część pracownika i
    > pracodawcy równała się stawce brutto, która jest w tej chwili.

    No a tak ma scieme dla pracownika - jakby obnizyl to odpadlby aspekt
    psychologiczny (przeciez pan ma calkiem niezla pensje).
    Z tego co pisze Marcin to wiekszosc pracownikow tak jest zatrudniona - a
    to daje spore oszczednosci w zakresie ZFSS, Fundusz Pracy i Fundusz
    gwarantowanych swiadczen pracowniczych.
    Przy jednej osobie to zadne oszczednosci.
    Przy paru tysiacach spore.

    > Wszystko odbywa się na krzywy ryj, a w zasadzie na łasce firmy.
    > W każdej chwili łaska może się skończyć.
    > Z drugiej strony naprawde się dziwię, bo taka umowa zlecenie jest ewidentna
    > umową o pracę i każdy sąd pracy to przyzna.
    > Firma ponosi ryzyko, a totalnie nic z tego nie ma.

    Sytuacja dla mnie dziwna.
    Ale ide o zaklad ze zarzad potem sie ladnie wykazuje jak to on ladnie
    oszczedza.
    I inkasuje premie ;)

    --
    pzdr