  • Data: 2007-01-08 08:34:03
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "marcin blokik" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:ensuj5$r7h$1@inews.gazeta.pl...

    >> jakich zarobkach?
    >> nie ma zarobków w umowie zleceniu.
    >
    > A co myslisz ze za darmo pracuje.
    >
    > Nie czepiaj sie słówek.

    Nie czepiam się słówek.
    Pokazuję jak można zrobić wodę z mózgu wciskając tą samą ciemnotę
    wielokrotnie.

    > Za swiadczenie usług otrzymuje wynagrodzenie.

    A to inna sprawa.

    > Umowa ta nawet w sądzie nie moze zostac zamieniona na umowe o prace bo np.
    >
    > pracuje poza siedziebą - Warszawa - Katowice
    > pracuje tylko max 2 dni w tyg
    > w biurze jestem max 2 godziny w tygodniu

    A to akurat ma takie samo znaczenie jak zeszłoroczny śnieg.

    > wiec zaden sąd napewno by nie uznał tego jako umowe o prace

    ty się juz o to nie martw.

    > Wiem, że korporacaja ma w tym cel zatrudniając 12 tysiecy osob na umowe-
    > zlecenie

    jasne, że ma cel. Wydoić tyle krów ile tylko się da.

    >, ale ja mam dopiero 22 lata i nie traktuje tej pracy jako sposbu na
    > reszte zycia. Pracuje póki bede zarabiał w miare pieniądze, bo jak dla
    > mnie
    > sa w miare duże. Mam znajomych ze szkoły, ktorzy mając umowe o prace
    > zarabiają po 700-1100zł/m-c. Wiec mi odpowiada narazie umowa-zlecenie.

    Tylko się kolego nie obudź z ręką w nocniku jak będziesz miał czterdziechę.
    Za kilka lat się dowiesz, że takich jak ty 22-latków chętnych do wydojenia
    stoi trochę w kolejce, więc możesz spadać.