  • Data: 2007-01-08 08:39:13
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: "marcin blokik" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sierp <s...@n...net> napisał(a):

    > no i ty moze bedziesz sie tego trzymal, ale pracodawce KC do tego
    > wcale nie zmusza, i tyle
    > Umowa zlecenie, to nie jest swiadczenie uslug, to nie jest praca.
    > To _wykonanie_zlecenia_
    >
    > Sierp

    Jak pisałem świadcze usługi, a umowa o swiadczenie usług jest forma umowy -
    zlecenie.
    Pracodawca musi sie tez tego trzymac, poniewaz w PL jest swoboda zawierania
    umów a dopiero w sprawach nieuregulowanych w umowie mają postanowienia KC.

    TO jest wykonywanie zlecenia ale nie jednego. Jest to robione w sposóbciągły
    i nieprzerwany dlatego jest umowa zawarta na czas nieokreslony z terminem
    wypiowiedzenia tej umowy.