  • Data: 2009-10-21 18:57:01
    Temat: Re: kk z OF - ktoś ma?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "TomekD" news:hbnj3r$cgr$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Masz rację.
    > Zapis w regulaminie jest tak ładnie sformułowany że umknął mojej uwadze.

    Człowiek uczy się przez całe życie - to raczej zaleta niż wada naszej
    konstrukcji :)

    > Do tej pory nie korzystałem z KK do wypłat z bankomatów, deklaracje OF
    brzmiały
    > tak pięknie że dałem się nabrać :-(

    Brać KK do wypłat z bankomatów, nawet jeżeli są darmowe to IMHO poroniony
    pomysł.
    Korzystaj z KK do płatności bezgotówkowych i w odpowiednim terminie spłacaj
    to co wydałeś - wtedy masz naprawdę fajne narzędzie w łapce! :)