eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiklopoty z IVR / call-center w mBankuRe: klopoty z IVR / call-center w mBanku
  • Data: 2004-05-12 10:36:35
    Temat: Re: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik PiotR napisał:

    > czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Tak. Spotykałem się z takim czymś dość często, ja i moi znajomi.
    Ewentualnie rozmowa dochodziła do skutku, ale z takim poziomem
    głośności, że strach było oddychać, żeby nie zagłuszyć konsultanta. Choć
    zdarzało się, że wszystko było OK.

    Moje obserwacje są aktualne na rok 2002, później na mBank dostałem
    alergię. :-)

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1