  • Data: 2005-07-30 17:05:46
    Temat: Re: kłopoty z lukas bankiem
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 29 Jul 2005 20:36:39 +0000 (UTC), w <dce40n$cfo$1@inews.gazeta.pl>, "cleo"
    <c...@g...pl> napisał(-a):

    > Mysle, ze jednak nie ma. "swoimi" bankomatami okresla bankomaty euronetu
    > zlokalizowane przy placowkach LB. Nie zmienia to faktu, ze te bankomaty sa
    > jego jak moje sa Chiny.

    Ale to nie zmienia faktu, że to są "jego" bankomaty (możesz nazwać je domowymi
    bankomatami banku). A to, że Lukas kontaktuje się z nimi off-lajnowo, to już
    wybór Lukasa. Można on-line tak jak Multibank.

    > Nie rozlicza sie z nimi online, tym tlumacza te
    > wszystkie sytuacje.

    Patrz wyżej.

    > W necie jest widoczna natychmiast, fakt (do godziny). Ale to chore, ze jak
    > mam pieniadze na koncie w piatek o 15.00, to moge z nich skorzystac (placic
    > karta, wyplacac z bankomatu) dopiero w poniedzialek o 15.00!

    No cóż, teraz wiesz jak to wygląda :) Nigdy nie używałem plaskacza Lukasa,
    widzę że mógłbym się zdziwic :))

    > Prze 10 lipca wykonalam 2 czy 3 platnosci karta, ktore byly widoczne dopiero
    > 10 lipca, tego tez dnia poszedl przelew, a ze braklo srodkow na koncie (bo
    > system wreszcie odliczyl od stanu konta zrealizowane przed 10.07 platnosci),
    > to zabraklo sordkow na koncie i bank mi je "dopozyczyl".

    Takie numery można było kiedyś zrobić również w mBanku -- ale nie przypominam
    sobie obciążenia kogoś karną opłatą.

    > Gdzie moge sie zwrocic zprosba o rozpoznanie takiej sytuacji?

    Do regulaminu konta oraz tabeli opłat.

    > Czy powiatowy urzad do spraw konkurencji (czy jakos podobnie) bedzie wlasciwy?

    Najpierw jak wyżej, potem reklamacja, potem arbiter bankowy (kaucja 50zł).

    > na jaki?

    Zależy co potrzebujesz i ile masz miesięcznie do wydania...