  • Data: 2005-08-02 09:49:10
    Temat: Re: kłopoty z lukas bankiem
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dcngj6.3s8.1@bambus.kjonca.bogus...
    > To do kosztów dolicz róznicę między oprocentowaniem owych 5000 w lukasie
    > a powiedzmy zyskami z wsadzenia do fundusze gotówkowe. Niby niedużo, ale

    Nie bardzo wiem co rozumiesz przez fundusz gotówkowy... W Lukasie korzystam
    z lokat, które są oprocentowane dośc wysoko, na PRO mam 3,75% i nie wiem czy
    jakiś inny ROR tyle ma. Z funduszy inwestycyjnych korzystam w mBanku, do tej
    pory udało mi się stracić już kilkaset złotych, więc sprawa wątpliwa :-)

    > Ale masz jakieś statystyki na poparcie tezy, że to banalny warunek ? Czy
    > też tak sobie napisałeś?

    Badany jest WPŁYW, zatem wystarczy w zasadzie dowolna kwota by uzyskać >2000
    wpływy. Wyjaśnić bliżej?

    > Bo dołożyłeś nowe warunki do specyfikacji.

    Może i tak. Jednak darmowe konto+darmowe przelewy internetowe i jakiś
    sensowny procent (bo jednak chodziło też o płatności kartą, zatem porycie
    wydatków musi tam leżeć) to już jest specyfikacja, niemożliwa do
    zrealizowania przez większość banków.

    > <złośliwie>jesteś na świeżo ?</złośliwie>

    Taka mała riposta wobec złośliwości kolegi pod moim adresem. Wiem, niski
    poziom, przyznaję, ale co ja mogę, że poziom grupy niski i miast dyskusji na
    temat faktów tworzy się długie wątki "ideologiczne". Póki co - niestety -
    tylko Lukas spełnia specyfikację. Niestety, bo sam jestem klientem i
    zdecydowanie wolałbym mieć wybór (który swego czasu był, by przypomnieć
    mBank sprzed paru lat, Inteligo czy LGNet).