    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kłopoty z lukas bankiem
    Date: Sat, 30 Jul 2005 22:08:52 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    Szymon wrote:
    > Posiadam ekonto PRO. Mogę wybrać za darmo pieniądze w BZ WBK i
    > Euronet, co daje mi bodaj 2000 miejsc, gdzie mogę wypłacać. Swoje/nie
    > swoje nie ma znaczenia, gdy można wybrać za darmo.

    Ile? Moze od razu 5000 ;)
    Łączna liczba bankomatów: 1125
    BZ WBK: 587 Euronet: 538

    > Być może należy zmienić pakiet na PRO i płacić środkami, które się
    > posiada. Być może to by Cię ratowało od takich sytuacji. W tej chwili
    > nie ma (i jest to opinia wielu różnych "rankingów") lepszego konta na
    > rynku. W zasadzie alternatywy nie ma.

    buheheheh ;) Dobre.
    Przeczytaj jeszcze raz jego problem.
    A polega oin na tym, ze bank nie chce mu (bo ma stary system centralnmy,
    zmiana ma nastapic ponoc we wrzesniu) dac jego kasy, ktora sobie lezy na
    koncie. Dodatkowo kaza mu placic za wyplate jego pieniedzy w placowce (taki
    myk - kasa jest na koncie, ale nie mozna jej wyciagnac w zadne sposob za
    pomoca karty - czy to placac czy wyciagajac z bankomatu - ale mozna na
    podstawie dowodu w placowce...)

    Zadbaj o swoje pieniądze!