    From: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kłopoty z lukas bankiem
    Date: Tue, 2 Aug 2005 12:28:57 +0200
    <dcn8m3$ap3$1@news.dialog.net.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    <dcng3m$gop$1@news.dialog.net.pl> <d...@b...kjonca.bogus>

    news:dcnnrk.1q0.1@bambus.kjonca.bogus...
    > Żeby ekonto PRO było darmowe trzeba mieć _saldo (lokat+konta)_ nie
    > niższe niż 5000. Te 2000 to chyba do karty było.

    Przy wpływach 2 tys. zniesiona jest opłata za prowadzenie konta.

    > Ponownie: masz jakieś dowody na poparcie swojej tezy że to "nie problem"
    > zamrozić 5KPLN dla jakiejś statystycznie niepomijalnej części naszego
    > społeczeństwa?

    Określenie "nie problem" dotyczyło wpływów na konto, a nie zamrożenia na
    jeden z wyższych procentów dwóch średnich krajowych. Zdaję sobie sprawę z
    tego warunku - chyba nawet gdzieś o nim wyżej pisałem - jednak nie
    przesadzałbym też, że dwie pensje to jakieś bariery nie do pokonania.
    Poniewaz mój wpływ przekracza 2000zł, już jako bezrobotny student miałem
    >5000, KK za darmo, a za wydatek >300zł dla VE bank daje 12zł/rocznie, zatem
    pomijając jeden z wyższych procentów na ROR tylko z powyższych względów mogę
    mówić o zyskach rzędu kilkuset złotych rocznie dzięki wybraniu opcji PRO w
    Lukasie, choc dość łatwo być dziś in minus na dziesiątki zł rocznie z tytulu
    właśnie wszelkiej maści prowizji.

    > Nie takie darmowe, co CI właśnie usiłuje wytłumaczyć.

    Przekonałeś mnie. W istocie jeśli PRO chce posiadać osoba bez dochodów, bez
    oszczędności, żyjąca z dnia na dzień to w istocie taka opcja nie będzie
    darmowa, a nawet rzekłbym, że stosunkowo droga.