  • Data: 2002-03-28 09:54:04
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "holyboy" <

    > co ma wspolnego socrealizm z feminiznmem? moze jestem za słabo
    > wykształcony, bo za cholerę nie mogę znaleźć analogii.

    No a pamiętasz hasło : " kobiety na traktory" ? To był ten socrealistyczny
    feminizm ... Ochydztwo ... bo w feminiźme nie o to chodzi ...

    > zadaj sobie trud dowiedzenia sie czym sie ten pelnomocnik zajmuje.
    > wiesz ze 50 lat temu kobieta (w światłych stanach) nie miała prawa
    > założyć samodzielnie konta bankowego? a jeszcze 20 lat temu (tez w
    > stanach) kobieta nie miala szans rownorzedne zarobki, awanse i
    > stanowiska?
    >
    > jeżeli cokolwiek na swiecie sie tu zmienilo, to dzieki tym wysmiewanym,
    > i lekcewazonym przez "prawdziwych" mezczyzn ruchom feministycznym.
    >
    > wątek mało bankowy (mimo moich starań;-), z mojej strony eot

    Ale bardzo rzeczowy - dobrze że ktoś to zauważa. Niestety w USA poprawiło
    się - u nas nadal jest w tej materii duuuzo do zrobienia. Ale nie od razu
    Kraków zbudowali jak to mówią ... :-)))