  • Data: 2002-03-28 11:15:17
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Widzicie panowie- każda na to leci ;-)))

    Taak ? Ciekawa strategia ....

    > Tego się mogłem spodziewać.
    > Moja żona tez tak uważa- mi to nie przeszkadza- dzięki temu mam
    najwspanialszą
    > żonę pod słońcem.

    Gratuluję !

    > Jak bym był troche inny, to do tej pory bym się musiał uganiać za
    dziewczynami.
    > Nie oszukujmy się - kobiety pociąga to co Ty tam o mnie wypisujesz ;-)
    Macho to
    > jest coś ! ;-)

    Jasne- macho w stylu " czytam gazetkę nad gorącym obiadkiem, a żona jeździ
    na szmacie i babrze sie w garach " Cud mniód ! To tez mój ideał mężczyzny

    > Z drugiej strony warto czasem nad kobietą popracować- tak, żeby nauczyła
    się
    > poprawnie uzywać kart, wykonać przelew, czy załatwic kupę innych spraw w
    banku-
    > w końcu nie zawsze chce się nam mężczyznom robić w kółko te same rzeczy, a
    > wiedza może się kobiecie przydać.

    wiedza nie boli i w dodatku podobno uszlachetnia. Zatem to doprawdy
    szlachetne postepowanie uczyć czegos kobietę ...