eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikochane PKP i kartyRe: kochane PKP i karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news-stoc.te
    lia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krystek <k...@s...pl_>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kochane PKP i karty
    Date: Tue, 11 Nov 2003 01:40:54 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <bopb8e$ekr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    Reply-To: k...@i...pl
    NNTP-Posting-Host: nat2.cs.bialystok.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1068511311 15003 212.244.27.178 (11 Nov 2003 00:41:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Nov 2003 00:41:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.5b) Gecko/20030901
    Thunderbird/0.2
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268126
    [ ukryj nagłówki ]

    o...@W...onet.pl napisał:
    > Witam!
    >
    > Powiedzcie mi czy PKP ma prawo zadac od klienta "paragonu" przy checi zwrotu
    > biletu oplaconego karta??
    [ciach]

    A jak kupujesz coś w sklepie i chcesz to "coś" wymienić / zwrócić to
    chyba musisz pokazać kwitek, że zostało to kupione w tym sklepie,
    prawda? Wiadomo, ze bilety także mozna zwracać, ale pod pewnymi
    warunkami. Spotkałem się z takim zapisem (nie pamętam czy to na stronach
    www.ic.pkp.com.pl czy też w okienku kasowym, że bilet kupiony kartą
    można zwracać tylko w punkcie wyposażonym w terminal. Widać SLIP jest
    potrzebny, żeby wpisać np. numer kwitka i anulować transakcję "od ręki"
    (zdjęcie blokady). A na SLIP-ie wpisują numer biletu, pewnie żeby nie
    zwracało się innego kupionego za tę samo sumę. Jest to ułatwienie dla
    sprzedających, czyli dla PKP. Dla zwracających również, bo szybko
    odzyskamy kasę za bilet. Pod warunkiem że mamy ten nieszczęsny kwitek. W
    innym wypadku pozostaje nam reklamacja na pismie i dłuższe oczekiwanie
    na zwrot pieniędzy.

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1