  • Data: 2004-10-12 06:35:45
    Temat: Re: kolejki-dajcie sobie spokoj
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/11/2004 10:58 PM, RobertSA wrote:

    > ckerum$guk$...@i...gazeta.pl,

    > Na pewno - dokladnie to sie na szyi wieszalo - cos jak na Hawajach.
    > Oczywiscie potem nastepowala redystrybucja, ale dawali na glowe.

    Mnie bardziej od papieru toaletowego (by nie pozostawać w otoczeniu
    defekacyjnym) podobało się kupowanie papieru do maszyny do pisania czy
    też kserokopiarki: przydział był dwie ryzy i należało zostać wpisanym do
    zeszytu wraz z numerem dowodu osobistego.

    Ponieważ jesteśmy na liście bankowej, to coś z tej beczki: Obecny Wielki
    Prywatyzowany nie raczył otwierać kont studentom, o kredyt można było
    ubiegać się w oddziale najbliższym zameldowaniu i takie inne.
    Wielki Spywatyzowany (Pekao SA) nie raczył otwierać kont dolarowych, bo
    "skończył się limit", ale jak się pańcię znało, to można było "załatwić".

    Wyobrażenie o kolejkach to może mieć ten, kto bywał w oddziale Pekao SA
    w Sopocie (tam, gdzie ostatnio było Millenium, na Monte Cassino) -
    trudno nieraz było wejść do środka.

    Pzdr: Catbert