  • Data: 2010-01-23 10:06:21
    Temat: Re: kolejny bank nadgryza hipoteczny torcik z CHF...
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hj01qb$rlq$1@achot.icm.edu.pl...

    > Tu jest dość absurdalna sprawa. Kiedy wyslałem CHF-y (ze swojego na swoje
    > konto) z Citi do Millennium z opcją SHA, zostałem obciążony na 15 zł.
    > Kiedy wysłałem BEN, nic mnie to nie kosztowało.

    Przepraszam za pomyłkę,
    SHA - nie ma opłaty
    OUR - 15 zł

    Pewnie z powodu problemów z opłatą w tej chwili nie ma wyboru przy
    przelewach. Jest na sztywno ustawione SHA.

    Millennium twierdzi, że oni są zarówno bankiem odbiorcą i ten nic nie
    pobiera, jak i bankiem korespondentem i ten kasuje 15 zł. Straszny bałągan i
    niekompetencja.

    MichalL