    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kolejny pomysl na oszustwa
    Date: Wed, 18 Apr 2012 17:12:08 +0200

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > A to jakaś sensacja?

    Owszem -- nie każdy nosi skórzane. ;)

    > To jakieś lewe rachunki wystawiałeś, bez NIPów i bez numeru?

    Hościłowicz wystawiał. ;) Ja podpisałem i skasowałem szmal.
    (nie lubie papierkowej roboty)
    Numery są.

    Nie pamietam, dlaczego tamtym razem dałem takie rachunki.
    Zazwyczaj dawałem takie:

    http://leszekc.w.tkb.pl/drukarka01.jpg

    Ale chyba było to jakoś powiązane z wchodzeniem VATu.
    Wiele osób naciskało na mnie, abym był płatnikiem, ja
    nie chciałem, program do wystawiania faktur VAT nie
    był gotowy... Cała sprzedaż była jakaś toporna...
    Chyba (NA PEWNO) założycieli przeklinano solidnie,
    bo szło jak po grudzie tak zwanej... Miałem
    serdecznie dość po tygodniu, a tyle to trwało...

    Tak, jak teraz z Rajfim -- niby wszystko powinno iść
    bezproblemowo, a jednak szło źle!!! Tam, gdzie był
    kontakt z ,,zawodowcami'' -- problemu nie było, ale
    tam, gdzoie wchodzili w grę ,,amatorzy'' spod ziemi
    wyskakiwała masa trudnosci...

    W pewnym momencie miałem ochote na śpiewanie:

    Teraz już tylko o jednym marzę.
    Odnaleźć własny dom.

    > Nie byłeś VATowcem handlując komputerami?

    Nie byłem. Uczelnie nie są (nie były?) płatnikami VAT.
    Nie każda -- dlatego nie każda leżała w zasięgu moich zainteresowań.

    Komputery zostały zakupione bez VATu i bez VATu zostały sprzedane.

    Na wszelki wypadek miałem kilka firm, w tym i płacące VAT.
    Nie można było mieć kilku firm jednoosobowych, ale spółek
    można było mieć dowolnie dużo.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'