  • Data: 2011-02-17 16:14:29
    Temat: Re: komornik
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-17 17:00, kashmiri pisze:

    > Weź daj spokój, wyobraź sobie matkę jego dzieci, która znając polską rzeczywistość
    nie ma co do garnka włożyć, a do pracy nie pójdzie, bo jej na przedszkole i żłobek
    nie stać.
    > Przyznawać się publicznie, że się nie płaci alimentów, i jeszcze prosić o radę, jak
    się dalej od tego wykręcać, dla mnie zakrawa na bezczelność.

    Ależ przyznał, że płaci. Gdyby chciał nie płacić, zatrudniłby
    się na czarno, lachę położył na babola, który próbował złowić
    faceta na dziecko.

    Koleś chyba ma prawo z czegoś żyć, żeby utrzymać kur*iszcze
    machające dupą na lewo i prawo bez zastanowienia, co ?

    6008