    From: "ania janke" <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: komornik zajął konto
    Date: Thu, 29 Jul 2004 23:35:39 +0000 (UTC)

    > Po pierwsze, zachowaj absolutny spokoj. Pieniadze nie znikaja z rachunku tak
    > szybko.

    tzn jak szybko? bo na zawiadomieniu w banku było napisane, że bank ma
    7 dni aby się ewentualnie ustosunkować jeśli przelanie pieniędzy jest
    niemożliwe. myślisz, że bank może dłużej zwlekać? obawiam się, że nie :(

    > Czy tytul wykonawczy to druk TYT-1? I czy konto zajal Ci komornik sadowy czy
    > urzad skarbowy (na pieczatce moze byc napisane "komornik skarbowy").

    na pewno komornik sądowy. do pisma było dołączone ksero tytułu wykonawczego
    i tam bylo napisane, że niby zalegam jednej firmie za to, że nie zapłaciłam
    za zamówiony towar. obawiam się, że ktoś zamówił na moje dane i teraz ta
    firma chce pieniądze ode mnie :( poszli do sądu i dostali nakaz zapłaty
    na mnie, tzn na moje dane bo ja tam nic nie kupowałam :(

    nadal smutna ania