    From: "Robert" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: koniec fali B ?
    Date: Thu, 29 Jul 2010 20:38:09 +0200

    Użytkownik "skawet" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:i2s5fb$hs2$1@news.onet.pl...
    > 2800 na pewno
    > właściwe pytanie brzmi więc kiedy ;)

    Zatem najpierw 1800, czy 2800 ?

    Scenariusz #1a:
    Od marca 2009 wykręśliliśmy piątkę wzrostową, skończyliśmy korektę tej fali
    (ABC) i teraz jedziemy do góry na >2800.

    Scenariusz #1b:
    To samo co wyżej, ale nie skończylismy jeszcze korekty ABC i teraz kończym
    falę B i niebawem wejdziemy w falę C w dól, potem up nowa piątka.

    Scenariusz #2
    Wzrosty od marca 2009 były korektą, wykreśliliśmy już falę pierwszą i
    kończymy kreślić falę drugą potej korekcie, co skutkuje jazdą do piekiełka.

    Zapewne znajdzie się jeszcze i inny scenariusz, rozbudowanej fali czwartej,
    przyjmując, że wzrosty od marca 2009 to piątka i jakoś byśmy kreślili falę
    piątą.

    Jakieś pomysły na inny scenariusz ?
    Nie jestem elliotowcem w sensie rozdrabniania się na falki i mikrofalkii
    mogę się w założeniach mylić.

    RM.