  • Data: 2002-06-03 14:05:30
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hehehe :-)) Ale dales przyklad :-))) Czy nie uwazasz, ze wygodniej bylo by
    > miec dostep przez net do konta w pekao ? Ale to hihihihi :-)) za dwa lata
    > :DDD

    A Ty, czy uważasz, że można normalnie funkcjonować z jednym kontem ?
    Tyle razy się tu wałkowało temat kilku kont z których każde ma coś, co nie ma inne.
    Nie bardzo rozumiem co przeszkadza mi miec kilka kont i nie prychać na pekao. Głupotą
    jest
    trzymać pieniądze na mniej oprocentowanym koncie, tak samo jak głupotą jest nie
    korzystać
    z oferty jaką dają banki. Jak za dwa lata wprowadzą internet do oferty, to może nawet
    skuszę się i przeniosę całkowicie do pekao ? A że w tej chwili nie ma powiązania
    konta vip
    z internetem ? Multibank ma internet, ale nie ma konta vip :-), mbank nie ma kas w
    których
    mógłbym wypłacić gotówkę itd. itp.
    No, ale jak ktos jest za tym, ze pekao to dno, to nie ma o czym dyskutować, bo i po
    co ?
    Grzegorz