  • Data: 2005-03-18 13:24:48
    Temat: Re: konta firmowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    owp <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Mała firma usługowa + eksport usług do Włoch.
    > Funkcjonalność zwykłego RORa byłaby wystrczająca. Problem w tym, że
    > jak zauważyłem są często opłaty za usługi podstawowe (wydawało by
    > się). Stąd moje pytanie.
    > Więc generalnie chodzi o opłaty za prowadzenie, przyjmowanie i
    > wysyłanie przelewów (też z/do zagranicy), wypłaty z bankomatów.

    Konto firmowe jesp przymusowe, wiec banki wsadzaja tam oplaty i sie nie
    martwia ;)
    Jesli przelewy zagraniczne - to Nordea lub Multi.
    Jesli tylko przyjmowanie kasy (w zlotowkach nie w walutach) to VW lub
    mBank, ewentualnie Inteligo.

    Oprocz tego zobacz oferte (drozsza juz, ale wiecej rzeczy ma) INGa, BZ
    WBK, w sumie tez i Citka

    Zadbaj o swoje pieniądze!