  • Data: 2011-03-07 11:59:12
    Temat: Re: konta nordea opinie poprosze
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.03.2011 10:37, mierzvoj wrote:

    > interesuje mnie: szybkosc ksiegowania przelewow wewnetrznych i
    > zewnetrznych, czy smsy informacyjne dochodza w trybie online czy nastepnego
    > dnia, czy na dezinfolinii mozna cos zalatwic, czy maja czeste awarie
    > systemu, czy jest cos co Ciebie szczegolnie wkurza? dziekuje i pozdro

    Księgowanie wewnętrznych prawie natychmiastowe, ale tylko do ~20:00.
    Zewnętrznych nie wiem dokładnie, nigdy tego nie analizowałem. Godziny
    Elixiru gdzieś są na stronie.
    SMS-y uruchomiłem dopiero kilka dni temu, po przeniesieniu do nowego
    systemu i dostałem ich raptem kilka. Pierwszego dnia jeden SMS spóźnił
    się o 2-3 godziny, reszta opóźniona do kilku minut.
    Nie widziałem nigdy awarii. Najbardziej irytująca jest konieczność
    korzystania ze zdrapki -- potwierdzenia wymagają nawet przelewy między
    własnymi rachunkami. Sytuacja poprawiła się w Netbanku, gdzie wreszcie
    jest koszyk przelewów do zatwierdzenia jednym kodem.
    W nowym systemie jest problem ze zlecaniem przelewów międzynarodowych
    NPT po 15.30.