  • 1. Data: 2011-03-06 17:43:01
    Temat: konta nordea opinie poprosze
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam ktos uzywa, moze sie podzieli opinia o nordea spektrum? pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-07 09:27:49
    Temat: Re: konta nordea opinie poprosze
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 06.03.2011 18:43, mierzvoj wrote:
    > witam ktos uzywa, moze sie podzieli opinia o nordea spektrum? pozdrawiam

    Demo i TOiP jest na stronie. Czego konkretnie oczekujesz?

  • 3. Data: 2011-03-07 09:37:28
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    XYZ <j...@m...bin> wrote in news:il28eq$d1f$1@news.onet.pl:

    > Demo i TOiP jest na stronie. Czego konkretnie oczekujesz?

    interesuje mnie: szybkosc ksiegowania przelewow wewnetrznych i
    zewnetrznych, czy smsy informacyjne dochodza w trybie online czy nastepnego
    dnia, czy na dezinfolinii mozna cos zalatwic, czy maja czeste awarie
    systemu, czy jest cos co Ciebie szczegolnie wkurza? dziekuje i pozdro

  • 4. Data: 2011-03-07 11:59:12
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 07.03.2011 10:37, mierzvoj wrote:

> [...]
    > dnia, czy na dezinfolinii mozna cos zalatwic, czy maja czeste awarie
    > systemu, czy jest cos co Ciebie szczegolnie wkurza? dziekuje i pozdro

    Księgowanie wewnętrznych prawie natychmiastowe, ale tylko do ~20:00.
    Zewnętrznych nie wiem dokładnie, nigdy tego nie analizowałem. Godziny
    Elixiru gdzieś są na stronie.
    SMS-y uruchomiłem dopiero kilka dni temu, po przeniesieniu do nowego
    systemu i dostałem ich raptem kilka. Pierwszego dnia jeden SMS spóźnił
    się o 2-3 godziny, reszta opóźniona do kilku minut.
    Nie widziałem nigdy awarii. Najbardziej irytująca jest konieczność
    korzystania ze zdrapki -- potwierdzenia wymagają nawet przelewy między
    własnymi rachunkami. Sytuacja poprawiła się w Netbanku, gdzie wreszcie
    jest koszyk przelewów do zatwierdzenia jednym kodem.
    W nowym systemie jest problem ze zlecaniem przelewów międzynarodowych
    NPT po 15.30.

  • 5. Data: 2011-03-07 12:47:24
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A można tam wydrukować wysłany lub otrzymany przelew (np. jako dowód na zapłatę)?

    -----

  • 6. Data: 2011-03-10 20:03:17
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
    >A można tam wydrukować wysłany lub otrzymany przelew (np. jako dowód na
    >zapłatę)?

    Tak, eksportuje do pdf...

    Nie ma uwag i ogólnie jestem zadowolony. Wg mnie dość dobra infolinia,
    szybka pomoc konsultanta w przypadku zgłoszenia problemu przez net.

    darek

  • 7. Data: 2011-03-11 22:17:16
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    No zobacz, a w takim gównianym kb24 nie można wydrukować przelewu
    otrzymanego :-o

    -----