  • Data: 2007-08-31 21:01:30
    Temat: Re: konta w rajach podatkowych - jak?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "semmac"

    > Wlasciwie to chodzilo mi o mozlwosc zalozenia konta do ktorego "zona
    > lub fiskus" nie mogliby sie dobrac :) i by moje dane byly
    > niedostepne dla np: wplacajacyh.

    i to jest takie konto.
    Niemcy wożą tam gotówkę, bo to przy ich granicy, a specjalne patrole
    przepytują ich czy nie mają więcej niż 10 tys. EUR
    jak odpowiedzą, że nie a cos sie znajdzie to płacą karę od nadwyżki
    jak odpowiedzą że tak to nic im nie grozi - muszą jeszcze pokazać np
    kwit wypłaty z konta
    *** blad ***