eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikontakt z bankiemRe: kontakt z bankiem
  • Data: 2013-10-07 08:10:12
    Temat: Re: kontakt z bankiem
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-10-05 18:26, Michał Pysz pisze:
    >> Natomiast jest jeszcze pytanie co to za dyspozycja jest realizowana, bo
    >> np. jak to jest jakaś pozaharmonogramowa spłata, to ten ich system tego
    >> spokojnie może z automatu nie ogarniać, więc się bronią jak umieją.
    >
    > To jest właśnie coś takiego.
    > Tak jak piszesz pewnie system nie potrafi i stąd konieczność zgłoszenia
    > choć kasa jest na rachunku.

    Ja w umowie z bankiem miałem zapisane, że określonego dnia miesiąca bank
    pobiera na nadpłatę kredytu wszystko co jest na rachunku minus kwota na
    opłaty za rachunek. No i tego dnia pan opiekujący się moim kredytem
    siadał i ręcznie robił ten przelew.
    Może dałoby się u Ciebie złożyć taką ogólną dyspozycję obowiązującą
    stale? Może jako aneks do umowy (za aneks pewnie jest jakaś opłata)?
    A może trzeba pogadać z przełożonym tego człowieka?

    p.s. Oczywiście dużo zależy od konkretnej osoby. We wspomnianym banku
    kredytami zajmowali się pani i w/w pan. Z panem dało się spokojnie
    dogadać ze wszystkim, natomiast z panią na równoległym stanowisku nic
    się nie dało załatwić. Ze wszystkim był problem typu "nie da się", "nie
    można" itp.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1