  • Data: 2005-07-15 21:57:45
    Temat: Re: kontakt z mLinią niemożliwy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to piątek, 15 lipca 2005 23:35, gdy trainer napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > a to zupełnie inna bajka
    > nie znam sie na skajpach, ale chyba powinieneś pytać _ich_ o to bo w
    > takim razie to jest usługa zależna od nich (a z jakiego aparatu
    > korzystasz, ze zapomniałeś dodać że to Skype - czyżby oni rozdawali
    > takie telefony z tarczami :-oo?

    No nie, aparatu sobie od nich nie kupiłem. Bo drogi i nie wiem po co. Po
    prostu rozmawiam przez program i słuchaweczki z mikrofonikiem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)