  • Data: 2014-06-24 22:24:57
    Temat: Re: konto dla Rady Rodziców
    Od: mx <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/06/2014 22:34, mx wrote:
    > Podpinam się i podbijam. Pytam i sugeruję. A gdzie dla związku
    > zawodowego? Jest KRS, NIP, REGON. Mieliśmy w BGŻ, ale za zmianę pakietu
    > na taki z netem 150 liczą. Pierwszy token bezpłatny (nie ma SMS),
    > kolejne 10/m-c. Citi, Alior nie zakładają, w BZWBK drogo jak cholera,
    > obydwa pko z zasady pomijam. Wybrałem Meritum, płatne wpłaty/wypłaty
    > gotówkowe, 5 za kartę (z obrotem 500 - zero) i grosze za SMS-y. Reszta w
    > necie i wszystkie bankomaty za free, dowolna ilość użytkowników. Podobno
    > łatwa, samodzielna ich konfiguracja. Konta pomocnicze też free.

> [...]

    Wycofuję sugestię, to nie meritum a Sritum Bank. Wg. banku konto miało
    działać po 48 godzinach, ja zakładam 2 tygodnie i końca nie widać:
    1. Wstukałem wniosek do neta, otrzymałem potwierdzenie, że wniosek
    złożony poprawnie.
    2. Na trzeci dzień (tylko robocze), w placówce umowy nie mają. Po
    półgodzinnym ględzeniu na infolinii, mówią o jakimś błędzie i że teraz
    już na 100% wszystko OK i czekać 48 h na umowę. Kolejne 3 dni i nic.
    3. W placówce zapewniają, że gdybyśmy złożyli u nich a nie w necie,
    konto byłoby otwarte ekspresowo, ale nowego wniosku nie przyjmą, czekać
    na umowę z centrali.
    4. Po kilku dniach dzwonią z oddziału, że ch.., du.. i kamieni kupa.
    Proponują przyjazd do oddziału i zawarcie nowej umowy jednak. OK,
    złożyliśmy. Tłumaczą, że cały bank dwa takie konta rocznie otwiera, ale
    w oddziale to mur-beton OK będzie.
    5. Mija kilka dni i telefon z oddziału, że potrzebują upoważnienia
    zarządu dla "założycieli" do reprezentowania zgodnie z KRS.
    6. Dostarczyłem, czekamy, ale mam ich po dziurki w nosie. BGŻ pewnie
    pozostanie, z tych 150 nas zwolnili.