  • Data: 2008-10-01 12:08:53
    Temat: Re: konto dla małżeństwa - które?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 14:02, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > Ja mam wspolne z zona w Inteligo - i jest calkiem wygodne, chociaz
    > niskie oprocentowanie i drogie.
    >
    > Dla Ciebie proponuje BZWBK - jak nie masz u nich konta to konto
    > Benhakera za darmo bedzie (przy wplatach miesiecznych >1000), karta 1.5
    > (wystarczy ze wydasz 150 miesiecznie i juz masz konto za darmo)

    Ktos na forum pisal, ze promocja darmowego jest tylko do konca roku -
    a potem juz beda naliczane oplaty.

    Przy jakiejs okazji spytalem sie w banku czy to prawda (na plakatach
    pisze "na zawsze") i potwierdzono mi, ze beda pozniej oplaty dla
    posiadaczy.
    Tematu nie drazylem, bo Pani chciala skierowac mnie do znajacego temat
    doradcy, a moje zainteresowanie tym kontem jest sladowe.