  • Data: 2007-06-28 09:13:19
    Temat: Re: konto dla małżeństwa (studenci)
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dla kwot 20-30k, o ile to są oszczędności i nie potrzebujecie dużej
    > płynności, fajne są fundusze mbanku/multibanku. Ważniejsze niż duża
    > ilość bankomatów jest to, jakie bankomaty macie po drodze do
    > szkoły/pracy/sklepu. Jakie macie? Ile ma być tych przelewów miesięcznie?
    > Może opłaci się płacić kilka zł za prowadzenie konta i mieć w tym
    > darmowe przelewy. Czy będziecie potrzebowali wpłat gotówki, albo
    > bardziej zaawansowanych usług typu kredyt lub karta kredytowa?

    Nie chcę funduszy.
    Ważna jest dla mnie ilość bankomatów niż czy mam po drodze - mieszkamy we Wrocławiu.
    Ile przelewów miesięcznie? 3-10
    Wpłat gotówki nie potrzebujemy. (a więc oddziały nie są nam potrzebne)
    Kredyt i karta kredytowa nie jest nam potrzebna.

    Na razie posiadamy inteligo - ale tam jest strasznie niskie oprocenotwanie RORu :/

    Co do rozdzielności to nie rozumiem komentarza, że i tak będę potrzebował
    rozdzielności... jaki jest sens aby Żona zajmująca się domem i dzieckiem prosiła
    mnie o pieniądze z mojego konta, ja bym musiał przelewać a ona wypłacać - nie
    lepiej mieć wspólne konto?