  • Data: 2010-08-20 15:10:00
    Temat: Re: konto dla sp. z o.o.
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-20 16:41, Przemyslaw Frasunek pisze:

    > W ofercie nie widze kont masowych. To dla mnie podstawowe kryterium
    > wyboru banku. Ze wzgledu na rodzaj prowadzonej dzialalnosci, musze
    > miec osobny nr konta dla kazdego klienta.

    masz na mysli subkonta ?
    Są konta pomocnicze (patrz w taryfie oplat) ale drogie bo 20 zl /misieac
    za konto.

    Zobacz oferte Brebank oni na pewno maja takie konta bo korzysta z uslug
    banku allegro, tpsa, orange itd a oni tworza konta dla kazdego klienta
    osobno

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !