  • Data: 2003-09-04 09:27:08
    Temat: Re: konto dla sp z o.o.
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piwek" <p...@i...pl> wrote in message
    news:bj6v5u$qr3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Rozmawialem wlasnie z pania z Infolinii i powiedziala mi, ze problemem
    moga
    > byc jedynie wplaty klientow na konto . Pani stwierdzila, ze VW obsluguja
    > tylko wplaty elixirem robione i jesli poczta nie puszcza ich elixirem to
    > wplata wroci na poczte. Czy poczta puszcza przelewy inaczej niz elixirem
    > jeszcze?

    Poczta puszcza przelewy elixirem i "po staremu", ale zeby kasa poszla
    elixirem to wplacajacy musi na druczku pocztowym cos tam zaznaczyc czy
    dopisac.
    Nie pamietam dokladnie, ale trzeba bylo dopisac (lub skreslic) slowo
    standard, gdzies na dole tego papierka.
    Lepiej moze niech potwierdzi ktos kto to robil i wie na pewno, bo ja tego
    nie testowalem.