  • Data: 2003-09-04 09:43:30
    Temat: Re: konto dla sp z o.o.
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piwek" napisał:

    | Rozmawialem wlasnie z pania z Infolinii i powiedziala mi, ze problemem
    moga
    | byc jedynie wplaty klientow na konto. Pani stwierdzila, ze VW obsluguja
    | tylko wplaty elixirem robione i jesli poczta nie puszcza ich elixirem to
    | wplata wroci na poczte. Czy poczta puszcza przelewy inaczej niz elixirem
    | jeszcze?

    Jest usługa "Wpłata na rachunek bankowy" oraz "Wpłata na rachunek bankowy
    STANDARD".
    Pierwsza usługa polega na przekazaniu pieniędzy sybirem, druga eliksirem.
    Poczta nie jest głupia i wie, które banki zrezygnowały z przyjmwania
    przelewów sybirem. Tak więc to co powiedziała pani z infolinii to jest jej
    "nadinterpretacja" (nawet gdyby omyłkowo pracownik przyjął do takiego banku
    zwykłą wpłatę, i tak zostanie zrealizowana jako wpłata standard).
    Do banków które nie rozliczają się już za pomocą sybiru wpłaty
    obligatoryjnie przyjmowane są jako wpłaty standard.
    Tak więc problemów nie będzie.
    Poczta gwarantuje, że wpłata standard przyjęta w dniu D na poczcie bedzie
    wysłana _najpóźniej_ I sesją eliksiru w dniu D+2 (chodzi o dni robocze).