  • Data: 2003-11-13 09:05:35
    Temat: Re: konto inteligo vs ekonto mbanku
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Nov 2003 18:38:53 +0100, Piotr Pakos <s...@p...pl> wrote:

    >Stoję przed wyborem osobistego konta bankowego i nie wiem na co się
    >zdecydować. Jeśli macie jakieś doświadczenia z tymi kontami, to proszę
    >o wszelkie informacje.

    Generalnie polecałbym mBank. Ale ponieważ zakładanie konta może tam
    się przeciągnąć (w najgorszym przypadku) nawet do dwóch miesięcy to
    polecałbym otworzenie konta w Inteligo (trwa to do tygodnia) i
    używanie go do czasu aż wreszcie ruszy ci mBank.
    A jak już będziesz miał mbank to możesz zrezygnować z Inteligo - lub
    jeśli będziesz zadowolony z Inteligo to olać mbank całkowicie.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl