  • Data: 2003-11-13 00:15:39
    Temat: Re: konto inteligo vs ekonto mbanku
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Odpowiedź standardowa numer 1: jeśli ograniczyłeś się już tylko do
    >inteligo i mbanku, to załóż oba, pobaw się, zamknij to które Ci się
    >mniej podoba.

    To "świetna propozycja"! Gwarantuję, że wygra INTELIGO!
    Moglibyśmy nawet ogłosić konkurs i zrobić zlot na cześć tych lub tych. Ja
    swoje wiem. Przekonałem się na własnej skórze, straciłem sporo czasu i nerwów
    na mBank i zawiodłem się w całej rozciągłości. Inteligo od dwóch lat spełnia
    całkowicie moje oczekiwania. Ale niech nasz kolega potestuje i osądzi
    najlepiej sam. Amen.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl