  • Data: 2008-02-15 23:06:43
    Temat: Re: konto online w eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 23:40, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > to złodziej, który zeskanuje ci kartę na pewno lekko się zdziwi... ;-)
    > ustaw limit chociaż na 100 zł, bo jak 50 złotówek w bankomacie nie będzie
    > to nic nie wyplaci...

    Tak na powazne, to jeszcze chyba sie wstrzymam z tym kontem, na czas
    powaznych decyzji w zwiazku z BPH......

    Jesli zrezygnuje z ich konta (slyszycie?.....;) ) to wtedy konto
    eurobankowe przyda sie, zeby miec na nim rezerwe pod wyplaty w
    chwilach i miejscach, gdy nie bedzie pod reka bankomatow mbankowych.
    Do tego czasu szkoda mi tej zlotowki miesiecznie. Natomiast juz w
    chwili, gdy z karta kredytowa BPH oddam karte debetowa (2 zl
    miesiecznie) zwolnia mi sie srodki ( ;) ) na oplacenie miesiecznej
    oplaty za karte w eurobanku i jedna wyplate z dowolnego bankomatu :)

    Cos sie ociagaja z tym Sezam Direct (ale gdy w koncu wprowadza, to
    zapewne kazdemu klientowi beda placic 3 zl miesiecznie za
    korzystanie ;) )