  • Data: 2007-10-11 19:26:28
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > In news:fels35$o1f$1@inews.gazeta.pl, *Hankiel* wrote:
    > Chyba VBbank jest najblizej twoich wymagan ale platne 5zl miesiecznie.
    > Darmowe prowadzenie to np Millenium ale bez darmowych bankomatow.

    bardzo blisko sa szczerze mowiac Lukas i ich ekonto, oraz BPH z Sezam Max,
    tylko, ze:

    Lukas jest za darmo, ale brak dodatkowych bankomatow, a BPH ma wszystko ale
    oplata miesieczna to 12 zl

    A zmieniajac wymagania: dajmy na to wyplaty w innych bankomatach za
    powiedzmy 1 zl ? najbardziej mi zalezy zeby nie pobierali oplat za
    prowadzenie konta i uzytkowanie karty.