  • Data: 2007-10-11 20:33:11
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:1192134032.742140.39480@d55g2000hsg.googlegroup
    s.com...
    > Zacznij od ekonta (bez pro). Przelewy definiuje si w oddziale, wi c
    > token jest zb dny. Rachunek jest darmowy, a za ekonto pro co tam si
    > p aci. Jak si przekonasz do Lukasa, to sobie zmienisz na konto pro.
    > Lukas ch tnie to zrobi.

    Tylko ze w zwyklym e-konto bankomaty euronetu sa platne 3%, ale nie mniej
    niz 4 zl , a w e-konto pro sa za darmo. Bankomaty euronetu sa z reguly
    umiejscownione w dosyc dobrych miejscach, a ja mam to do siebie ze nigdy nie
    chodze z pieniedzmi przy sobie, za to czesto korzystam z bankomatow
    wyplacajac mininalne kwoty i czesto place karta.