  • Data: 2007-10-11 21:05:35
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fem21h$ss4$1@news.onet.pl...
    > No to moze CitiDirect. Wyplaty w Citi i Euronet darmowe, niezle konto
    > oszczednosciowe (4.65 %), jedne z lepszych kart kredytowych na rynku
    > (podobno), przelewy za 0 zl. Przy wplywach 1,5k/miesiac konto bedzie
    > kosztowalo 1.99zl/miesiac. Karta debetowa (Maestro) jest darmowa.
    > Dodatkowo obsluga (przez czynnik ludzki) jest calkiem dobra (w niektorych
    > bankach pracownicy nie maja pojecia o tym co oferuje ich bank np.
    > Millenium czy rozne banki post-komunistyczne). Mozna takze zalozyc rozne
    > rachunki walutowe (sa darmowe, a zawsze moga sie przydac).
    >
    > Minusy :
> [...]

    Te minusy dla mnie nie maja dla mnie wiekszego znaczenia, bo przelewow nie
    robie, a z opcji internetowych interesuje mnie tylko podglad stanu konta i
    historia operacji. Przyznam ze niezla oferta i na pewno ja rozwaze, ale jest
    tez powazny minus - poza wiekszymi miastami, czy na wakacjach moze byc
    problem z bankomatami, gdyz citibank ma ich malo, a euronet to tez raczej
    domena glownie miast. Ale przyznam ze interesujaca oferta, ktora jest chyba
    na pierwszym miejscu jak narazie.

    Na placu boju pozostaja:
    - Lukas Bank - eKonto Pro
    - Citibank - Citi One Direct