  • Data: 2007-10-12 17:57:50
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hankiel napisał(a):
    > A jak w citi z platnoscia karta ? Trzeba cos placic czy tak wszedzie za
    > darmo ? Widzisz - ja mam to do siebie ze nigdy nie mam przy sobie pieniedzy,
    > natomiast bardzo czaesto, a w zasadzie zawsze place karta i czesro korzystam
    > z bankomatow wypalcajac z kolei minimalne kwoty

    Skoro placisz karta to wyrob sobie ich karte kredytowa. Oferuje naprawde
    fajne znizki i to w dobrych sklepach, do ktorych sie chodzi, a nie w
    jakichs firmach "krzak". Dzis np. kupowalem cos w Aparcie i dostalem 5%
    znizki. Podobnie w Wittchen. To samo jak kupowalem Tissot'a. Niby to
    taki drobny detal ale zawsze 100 zl na jednym zakupie mozna zaoszczedzic.

    UWAGA : Karta kredytowa nie sluzy do wyplacania gotowki :)

    Oczywiscie dostajesz tez zwykla debetowa Maestro, ktora rowniez mozna
    wszedzie placic.

    --
    Mithos