  • Data: 2007-10-12 07:51:32
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Oct 2007 21:10:30 +0200, Hankiel napisał(a):

    > Na jaki bank i jakie konto mam patrzec ? Co polecacie ? Wstepnie
    > myslalem o raiffaisen bank, nie wiem czy dobrze.

    Jeżeli chcesz zostać w BZWBK to przeskocz na Allekartę i konto24. Karta
    przez pierwsze dwa lata jest za darmo a później 25zł (tylko nie pamiętam
    czy na rok czy na dwa lata). Konto jest za 0zł a przelewy po 50 gr.
    Jeżeli tak jak napisałeś dużo wypłacasz w różnych miejscach to zobacz też
    na ofertę KredytBanku, bo mają pokaźna liczbę bankomatów.
    Przyglądnij się też ofercie Inteligo, bo bankomatów PKO BP jest sporo,
    konto może być darmowe przy mniejszych wymaganiach niż w Lukas ekonto pro
    a przelew 99gr no ale twierdzisz, że 1 na miesiąc to u Ciebie norma.

    Xenocide