  • Data: 2007-10-14 19:42:46
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Damian" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Raczko" <U...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:47121896@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > pozwole sobie podpiac pod watek. Mam konto w Multibanku. Bardzo chwale
    > sobie tam system transakcyjny (dostep do konta przez www - jego
    > czytelnosc, rozbudowanie i mnogosc mozliwych opcji). Jednak jesli trzeba
    > cokolwiek zalatwic w tym banku przez telefon/oddzial jest to niestety
    > droga przez meke.
    >
    > Jaka wg Was jest alternatywa dla Multi? Co jest dla mnie wazne (kolejnosc
    > wymienionych cech ma znaczenie):

    mam konto rowniez w Multi i jak dla mnie ten interfejs to nie jest
    "intuicyjny", sam bym chetnie poprawil, choc pewnie wielu sie do tego
    przyzwyczailo, ale napisze jedno co mnie utwierdzilo do posiadanego tez
    lukas banku,
    sytuacja rok temu miala miejsce, jakbys chcial sprawdzic

    -remont jednej z placowek lukas banku , wprawdzie do oddzialu chodze tylko
    2-3 razy w roku, to jednak poniewaz ostatnie 2 razy przed tym zdarzeniem
    bylem w jednej z placowek, dostalem listowne powiadomienie , ze w dniach
    takich i takich jest remont tej placowki, prosze odwiedzic sasiednie
    oddzialy (podane adresy) a po remoncie (po tygodniu) zaproszenie na kawe do
    banku aby zobaczyc nowy oddzial po remoncie... najwazniejsze, ze
    wiedzialem, ze jak cos to w takich dniach mam tam nie jechac bo strace czas
    bo oddzial w remoncie

    -taka sama sytuacja w oddziale multi (ul wiertnicza, warszawa), poniewaz tez
    nie bywam czesto ale pilnie musialem podjechac do banku, sprawdzam na www
    adres, jade pod oddzial...a tam zadnej kartki, jedynie od robotnikow
    dowiedzialem sie ze oddzial nieczynny i wlasnie jest remont... wiec...
    stracilem kolejne godziny aby przejechac w korkach do centrum aby dokonac
    transakcji w innym banku

    multi, nie dosc, ze nie przyslala powiadomienia o remoncie...to nawet nie
    raczyla na swoich stronach przy danych teleadresowych umiescic info o
    trwajacym remoncie oddzialu...

    traca moj czas to traca tez mnie, proste