    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Date: Fri, 06 Jan 2006 00:44:40 +0100

    Andrzej Nowacki napisał(a):

    > jednym slowem - jaka oferte brac pod uwage ? Co sadzicie o tych wybranych
    > przeze mnie, w szczegolnosci o Lukas Banku ?

    Ja to bym polecal Multibank, aczkolwiek tam niby wymagaja jakichs wplat
    minimalnych, tyle ze nie bardzo sie tego przestrzega (aczkolwiek nie
    sprawdzalem bo te ich nedzne kwoty minimalne spelniam jakos bez
    wysilku). Ale bank ten ma jedna zalete : elastycznosc, mozna isc i sie
    dogadac odnosnie wielu roznych spraw. Oczywiscie dziala to tylko w
    oddziale, ale dziala. I dlatego mimo roznych wpadek poki co ich jeszcze
    polecam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos