  • Data: 2002-07-10 06:21:09
    Temat: Re: konto podobne do kont w mbanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    ukrytymi
    > "oplata za wydanie karty" itp). Co mozecie polecic?

    Jesli Ci sie podoba mBank - to trzymaj tam kase az wprowadza oplaty i tyle.

    > Z dzisiejszej wedrowki po witrynach bankow zainteresowal mnie Lukas Bank.
    > Wyglada interesujaco, choc maja oplate 10 zl za wydanie kolejnej
    > karty Visa Elektron.

    Konto o ktorym mowisz niestety ma swoje ograniczenia w postac zdefiniowanych
    przelewow. JEsli chcesz robic przelewy dowolne (jak w mBanku czy nteligo)
    potrzebujesz tekenu lub drozeszej wersji konta PRO - a to juz kosztuje (7
    zl/ miesiac lub lokata 5000 - wtedy za friko)

    > Byc moze ciekawa alternatywa jest takze Volkswagen Bank jednak
    > ich strony chodzily dzisiaj beznadziejnie (do tego daly sie otworzyc
    > jedynie w IE) wiec nie znam szczegolow.

    To jest jednak typowa skarbonka - nie maja karty platniczej i do przelewowe
    przez inet potrzebujesz tokena (platny) - chya ze przez telefon chcesz to
    robic - ale linie telefoniczne nie sa czynne 24/dobe.

    Mozesz jeszcze zobaczyc LG - ale to terz do konca 2002 roku ;)

    No i poza tym nie rozmiem ilozofii - podoba mi sie mBank, ale wole otworzyc
    gdzies indziej, bo wprowadza oplaty ;))))

    A skad wiesz ze w tym nowym banku za miesiac nie wwala ci opklat??? ;)