  • 1. Data: 2002-07-08 14:39:02
    Temat: konto podobne do kont w mbanku
    Od: Dariusz Zmokly <g...@g...com.pl>

    czesc,

    Mialem swego czasu konto w Inteligo ale od kiedy wprowadzili oplaty
    zrezygnowalem. Bardzo podoba mi sie mbank ktory ma wszystko za
    darmo. Jednak troche obawiam sie tego, ze kiedys moga wpasc na
    rownie glupi pomysl i wprowadzic takze oplaty. Zatem chcialbym
    otworzyc konto w jakims innym banku, ktory takze nie obciazalby
    mnie zadnymi kosztami (zarowno miesiecznymi jak i ukrytymi
    "oplata za wydanie karty" itp). Co mozecie polecic?

    Z dzisiejszej wedrowki po witrynach bankow zainteresowal mnie Lukas Bank.
    Wyglada interesujaco, choc maja oplate 10 zl za wydanie kolejnej
    karty Visa Elektron.

    Byc moze ciekawa alternatywa jest takze Volkswagen Bank jednak
    ich strony chodzily dzisiaj beznadziejnie (do tego daly sie otworzyc
    jedynie w IE) wiec nie znam szczegolow.

    pozdrawiam
    Dariusz Zmokly

  • 2. Data: 2002-07-10 06:21:09
    Temat: Re: konto podobne do kont w mbanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ukrytymi
    > "oplata za wydanie karty" itp). Co mozecie polecic?

    Jesli Ci sie podoba mBank - to trzymaj tam kase az wprowadza oplaty i tyle.

    > Z dzisiejszej wedrowki po witrynach bankow zainteresowal mnie Lukas Bank.
    > Wyglada interesujaco, choc maja oplate 10 zl za wydanie kolejnej
    > karty Visa Elektron.

    Konto o ktorym mowisz niestety ma swoje ograniczenia w postac zdefiniowanych
    przelewow. JEsli chcesz robic przelewy dowolne (jak w mBanku czy nteligo)
    potrzebujesz tekenu lub drozeszej wersji konta PRO - a to juz kosztuje (7
    zl/ miesiac lub lokata 5000 - wtedy za friko)

    > Byc moze ciekawa alternatywa jest takze Volkswagen Bank jednak
    > ich strony chodzily dzisiaj beznadziejnie (do tego daly sie otworzyc
    > jedynie w IE) wiec nie znam szczegolow.

    To jest jednak typowa skarbonka - nie maja karty platniczej i do przelewowe
    przez inet potrzebujesz tokena (platny) - chya ze przez telefon chcesz to
    robic - ale linie telefoniczne nie sa czynne 24/dobe.

    Mozesz jeszcze zobaczyc LG - ale to terz do konca 2002 roku ;)

    No i poza tym nie rozmiem ilozofii - podoba mi sie mBank, ale wole otworzyc
    gdzies indziej, bo wprowadza oplaty ;))))

    A skad wiesz ze w tym nowym banku za miesiac nie wwala ci opklat??? ;)

  • 3. Data: 2002-07-10 08:21:37
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > potrzebujesz tekenu lub drozeszej wersji konta PRO - a to juz kosztuje (7
    > zl/ miesiac lub lokata 5000 - wtedy za friko)

    Ale takie "konto docelowe" można zdefiniować telefonicznie
    (bezpłatnie 0 800)
    i jest dostępne już od następnego dnia..
    Jesli ktoś ma w miare stałych odbiorców,
    to token nie jest niezbędny,
    (u mnie jednym z nich jest mBank :-)) )

    BAH

  • 4. Data: 2002-07-10 08:40:02
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Z dzisiejszej wedrowki po witrynach bankow zainteresowal mnie Lukas Bank.
    > Wyglada interesujaco, choc maja oplate 10 zl za wydanie kolejnej
    > karty Visa Elektron.

    Wg. mnie te 10 zł za wydanie kolejnej karty dotyczy wydania karty kolejnej (np
    dla synka, albo żony, jeśli konto nie jest wspólne, ogolnie mowiac jakiegos
    rodzaju pełnomocnika) jako drugiej w stosunku do karty własciciela konta.
    Natomiast karta dla własciciela konta jest w przypadku Lukas e-bank za darmo, i
    kazda kolejna (po kazdych 2 latach) też.

    ... A pozatym rewelacyjnie szybko zakladaja konta (u mnie 13 dni! - do pełnej
    aktywności (karta, PIN, kanały-aktywne), a na konsultanta czeka sie kilka
    sekund. Boli tylko ta opłata za token... (ale można bez -> i wtedy kazdy
    przelew wiąże się z telefonem do LukasLinii... ale 0800)

    pzdr.
    Sslaus