    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto podobne do kont w mbanku
    Date: 10 Jul 2002 10:40:02 +0200

    > Z dzisiejszej wedrowki po witrynach bankow zainteresowal mnie Lukas Bank.
    > Wyglada interesujaco, choc maja oplate 10 zl za wydanie kolejnej
    > karty Visa Elektron.

    Wg. mnie te 10 zł za wydanie kolejnej karty dotyczy wydania karty kolejnej (np
    dla synka, albo żony, jeśli konto nie jest wspólne, ogolnie mowiac jakiegos
    rodzaju pełnomocnika) jako drugiej w stosunku do karty własciciela konta.
    Natomiast karta dla własciciela konta jest w przypadku Lukas e-bank za darmo, i
    kazda kolejna (po kazdych 2 latach) też.

    ... A pozatym rewelacyjnie szybko zakladaja konta (u mnie 13 dni! - do pełnej
    aktywności (karta, PIN, kanały-aktywne), a na konsultanta czeka sie kilka
    sekund. Boli tylko ta opłata za token... (ale można bez -> i wtedy kazdy
    przelew wiąże się z telefonem do LukasLinii... ale 0800)

    pzdr.
    Sslaus