  • Data: 2003-08-01 15:47:38
    Temat: Re: konto w mBanku
    Od: "marek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > teraz nasuwaja mi sie takie pytania:
    > - czy jezeli wybiore samo eKONTO bede mogl pozniej dodac (zalozyc) nowy
    > rachunek Supermarket FI ??
    eKonto jest wrecz konieczne przeprowadzaniaq transakcji w supermarkecie FI,
    srodki na zakup jednostek sa pobierane z eKonta i na nie tez trafiaja
    pieniadze ze zbycia jednostek
    > - czy jezeli od razu wybiore eKONTO + Supermarket FI to oprocz
    > normalnego konta (eKONTO) bede musial korzystac z supermarketu - czy po
    > prostu bede mial otwarte dwa rozne rachunki, a z ktorego korzystał bede
    > to moja i tylko moja sprawa ??
    nie musiasz
    > - czy moge zalozyc jednoczesnie eKONTO i eMAX (i jak to wiele osob
    > sugeruje na grupie do eMAX'a karty nie prosic - bo wydanie takowej
    > platne jest) ??
    > - czy w ogole oplaca sie otwierac jednoczesnie eKONTO i eMAX ??
    oplaca sie karta bez oplat a na emaxie wyzsze oprocentowanie
    Tak w ogole w mBanku mozesz otworzyc 1 eKonto 1 izzykonto 3 emaxy i
    supermarket FI

    Marek